Garantia produselor
Produsele comercializate de magazinul online – Primemachinery.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor PRIMEMACHINERY.RO sau ale producatorilor.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 6 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-6 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 90 zile.
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale si se aplica exclusiv consumatorilor (consumator - orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenta ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective): ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor si ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică contractelor privind furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale.
Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică:
Procedura trimiterii produselor in garantie
La expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici numarul cererii de service alocat dupa completarea Formularului de SERVICE de forma SV XXXXX; in cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".
Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de PRIMEMACHINERY.ro, care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa:Str. Gheorghe Doja, Nr1, BL9A, Ap.67, Galati.
Departamentul de service
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa de facturare/livrare va fi facuta de catre PRIMEMACHINERY.RO
In cazul in care nu sunteti la adresa la data la care ajunge curierul puteti opta pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid: Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: Bucuresti:021 - 9330 / Provincie: 021 – 9282) costul transportului fiind conform contract. Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Mentiuni importante
Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de PRIMEMACHINERY.RO il poti solicita oricând la adresa: GARANTII@PRIMEMACHINERY.RO, Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: numar factura, titular, adresa de mail.
In cazul articolelor de tip KIT garantia este oferita pe intreg pachetul si nu individual pentru fiecare produs, de aceea este necesar sa expediati pachetul comercial complet.
Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.
Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra completand formularul de mai jos.
In cazul anvelopelor, cand defectul de fabricare este constatat dupa montaj, clientul are obligatia sa informeze SC PRIME MACHINERY SRL, PE ADRESA DE E-MAIL: GARANTII @PRIMEMACHINERY.RO , si sa anexeze copii dupa factura de achizitie, certificatul de garantie, certificatul de inmatriculare al autovehiculului, dovada montarii intr-un service autorizat RAR (deviz de montaj) precum si o informare privind constatarea defectiunii (pozitia de montaj, rularea inregistrata, tipul defectiunii si imprejurarile in care a aparut).
Atentie!
Produsele se trimit in service doar daca ati trimis cererea catre garantii@primemachinery.ro.
Garantia produselor nu este transmisibila. PRIMEMACHINERY SRL are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie.
Suma aferenta produselor creditate se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Orice montaj efectuat inafara de Prime Machinery sau orice dealer acreditat VA conduce la pierderea garantiei pieselor montate.